تحولات منطقه

نشست پایش آب مشهد با حضور معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار شهرستان مشهد مقدس برگزار شد.

برگزاری جلسه پایش آب شهرستان با حضور فرماندار مشهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، نشست پایش آب شهرستان با حضور سیدحسن حسینی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس، محسن بخشی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، محمدرضا دانشورنیا معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری و جمعی از مدیران در محل شرکت آبفا شهرستان برگزار شد.

گفتنی است؛ طی این جلسه، وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب شهرستان که در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف شده است، مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ بررسی شرایط کنونی تامین آب شهرستان مشهد، بررسی مصوبات جلسه قبل، تاکید بر تأمین منابع اعتباری جهت تکمیل پروژه‌های تامین آب کلانشهر مشهد و توصیه بر صرفه‌جویی مشترکین جهت مدیریت مصرف آب در تابستان پیش رو از جمله موضوعات این نشست بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha