به گزارش قدس به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، نشست پایش آب شهرستان با حضور سیدحسن حسینی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس، محسن بخشی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، محمدرضا دانشورنیا معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری و جمعی از مدیران در محل شرکت آبفا شهرستان برگزار شد.
گفتنی است؛ طی این جلسه، وضعیت پروژههای تامین آب شرب شهرستان که در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف شده است، مورد بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است؛ بررسی شرایط کنونی تامین آب شهرستان مشهد، بررسی مصوبات جلسه قبل، تاکید بر تأمین منابع اعتباری جهت تکمیل پروژههای تامین آب کلانشهر مشهد و توصیه بر صرفهجویی مشترکین جهت مدیریت مصرف آب در تابستان پیش رو از جمله موضوعات این نشست بود.





نظر شما